دانستنی ها

بدانیم

دانستنی ها

بدانیم

آیا باید آن دستگاه قدیمی را تعمیر یا تعویض کنید؟



آیا باید آن دستگاه قدیمی را تعمیر یا تعویض کنید؟



هنگامی که یک دستگاه کار نمی کند دو انتخاب دارید: می توانید با یک تکنسین تماس بگیرید تا آن را تعمیر کند، یا می توانید هزینه یک واحد جدید را بپردازید. دانستن اینکه کدام مسیر را انتخاب کنید می تواند سخت باشد، به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا کمک کنیم! برای یادگیری چند مورد از مواردی که هنگام تصمیم گیری بین تعمیر و تعویض لوازم خانگی در سنت پیترز، MO باید در نظر بگیرید، به خواندن ادامه دهید:


هزینه تعمیر: ابتدا توصیه می کنیم هزینه تعمیر را با هزینه خرید یک دستگاه جدید مقایسه کنید. تعمیر همیشه ارزان‌تر از دو گزینه خواهد بود، بنابراین سؤال این است که اگر تعمیرات قرار است بیش از 50 درصد هزینه تعویض آن باشد، ما خرید یک دستگاه جدید را توصیه می‌کنیم. حتماً هزینه نصب را در بالای برچسب قیمت واحد جدید لحاظ کنید.

سن: قانون 50 درصد در مورد سن دستگاه نیز اعمال می شود. اگر دستگاه بیش از نیمی از عمر مورد انتظار خود را پشت سر گذاشته است، ممکن است بخواهید به فکر تعویض آن باشید. البته، سن در برخی شرایط می تواند فقط یک عدد باشد - برای مثال، اگر لوازم خانگی خود را به درستی نگهداری کنید، احتمالاً می توانید انتظار داشته باشید که اقلام شما چند سال بیشتر از میانگین صنعت عمر کنند.

بهره وری انرژی: با توجه به نکته بالا، دستگاه های جدیدتر معمولاً نسبت به همتایان قدیمی خود در مصرف انرژی کارآمدتر هستند. با این حال، باید به تصویر بزرگ فکر کنید - مطمئناً، ممکن است هر ماه چند دلار در قبض برق خود صرفه جویی کنید، اما خرید یک دستگاه جدید ممکن است در دراز مدت ارزشش را نداشته باشد. با تکنسین تعمیرات لوازم خانگی خود صحبت کنید که چگونه می توانید به جای پرداخت هزینه برای یک واحد جدید، از بهره وری انرژی با تعمیر و نگهداری معمول اطمینان حاصل کنید.